fbpx

Do naszych Klientów, Partnerów i Osób współpracujących,

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pracowników, Klientów i Partnerów zawsze było naszym priorytetem. Niedawno ogłoszona pandemia wirusa COVID-19 przyniosła wyzwania w naszym życiu i biznesie, które były niewyobrażalne jeszcze miesiąc temu. Ważne jest, aby nasza firma      i pracownicy informowali Państwa o krokach, które podejmujemy, aby zapewnić bezpieczeństwo i naszą zdolność do wspierania Waszych firmy. W ciągu ostatnich kilku miesięcy ściśle monitorowaliśmy i postępowaliśmy zgodnie z wytycznymi Centrum Kontroli Chorób (CDC), Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz naszych rządów lokalnych i federalnych. Chociaż wytyczne mogą się różnić w zależności od kraju, stanu i miasta, ściśle współpracujemy w ramach Grupy Columbia z każdą z naszych firm i lokalizacji, aby zapewnić wdrażanie najlepszych praktyk, które mogą się zmieniać codziennie. Jeśli macie Państwo jakiekolwiek obawy dotyczące bezpieczeństwa swoich pracowników i ich interakcji z naszymi pracownikami lub placówkami, skontaktujcie się bezpośrednio z członkiem naszego zespołu w regionie lub ze mną.

Oprócz przestrzegania wytycznych CDC dotyczących warunków sanitarnych i ograniczenia kontaktów bezpośrednich, wprowadziliśmy również ograniczenia w podróżowaniu w niektórych regionach świata i zachęcamy do korzystania z wideokonferencji i innych form komunikacji do odwołania. Mamy szczęście poinformować, że wszystkie nasze spółki i oddziały na całym świecie pozostają otwarte i są w stanie wspierać naszych klientów w tych trudnych czasach. Uważnie monitorujemy nasze łańcuchy dostaw i nie zaobserwowaliśmy żadnych znaczących zakłóceń na chwilę obecną. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby dotrzymywać bieżących i przyszłych terminów dostaw i będziemy informować, jeśli harmonogramy ulegną zmianie w wyniku obecnych wyzwań. Wiemy, że wielu z Was wytwarza produkty, które są niezbędne do walki z tym wirusem i pomagają zainfekowanym odzyskać zdrowie. Jesteśmy tutaj, aby pomóc Wam nadal wytwarzać produkty o kluczowym znaczeniu dla Waszych firm i biznesów.

Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby nadal wspierać Was i Wasze potrzeby biznesowe,         w tym w miarę możliwości modyfikując system pracy i wprowadzając pracę zdalną. W sytuacjach, gdy nie jest możliwe osobiste wsparcie naszych klientów z powodu ograniczeń podróży lub dostępu, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić wsparcie za pośrednictwem video i telekonferencji, wiadomości lub e-maila. Mamy wiele opcji technicznych, aby udzielać praktycznego wsparcia, w sytuacji kiedy nie będziemy mogli pojawić się osobiście w nadchodzących miesiącach. Zachęcamy do kontaktu z nami jak zawsze, gdy potrzebujecie wsparcia, również w tych trudnych czasach. Dziękujemy za nieustające zaufanie i wsparcie.

Richard T. Goode

CEO

Columbia Machine, Inc.

[Nie znaleziono pliku]